2009-02-04

I am back!!

Ja,nu är jag alltså tillbaka efter en tids uppehåll. Har skrappat och skapat under den här tiden,men tyvärr har latmasken krypit fram och grabbat tag i mig ordentligt,för nga foton på dessa alster har jag inte.Nåväl,man kan inte ligga på topp hela tiden men jag ska göra mitt bästa hädanefter för att besegra "masken".
Jag hoppas att alla har haft en trevlig jul och nyår,själv har jag haft det jättebra. Julen firades hemma hos svärföräldrarna och nyåret spenderade vi i Södertälje hos lillesyster och hennes kille. Tillsammans med dom och ett par till åt vi en tre rätters middag som vi komponerat ihop tillsammans. Det blev smaskigt värre!!
Ska snart lägga upp lite bilder på alla dessa receptswappar jag har varit med i,dessa har börjat återvända hem. Vilka otroligt fina kort alla gör,jag blir mäkta imponerad!
Sedan måste jag tillägga att vi ska få tillökning i släkten,min svägerska ska få en liten bebis,så himla kul!Kika gärna in i min nybörjar-bloggande mosters lilla krypin,där hon skriver om lite smått och gott.
Ta hand om varandra nu i vinterkylan (när kommer våren egentligen,är det inte dags snart?)
Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar