2009-02-25

Scrapping hela dagen lång!!
















Idag Onsdag har jag tillsammans med min moster M och hennes sondotter Tuva (mitt kusinbarn) 17 år scrappat så det står härliga till.
Jag kan inte ännu visa vad jag har gjort då det ena är receptkort till en swap och sedan ett födelsedagskort.Men därimot kan jag visa hur det såg ut idag. Lite trångt,men vi hittade på lite olika lösningar så till slut fungerade det alldeles utmärkt. Förutom att jag och Tuva fick träsmak i rumpan (?) av att sitta på pallar,medans madam M satt kungligt i en skön kontorsstol.
Men,men...Snön ligger so men tjock vit gräsmatta överallt och idag sken solen såå vårfint. Då blev Sarah glad.Dock blev det ingen simning här nu på kvällen,det tänkte jag ta på fredag istället.

Åsså några bilder på våra kära vovvar:















Ha en underbar fortsatt dag!
Kram från mig


































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar