2009-02-17

Idag tisdag har jag scrappat lite digitalt,alltså digiscrap.Väldigt kul och skapande men inget limkladd eller pappersspill som vanlig scrapping medför. Ibland kan jag tycka det är skönt och dyka ner i kreativitetens underbara teknologiska värld.Det är bara jag,datorn,datamusen och scrapgrejera sparade på datorn som existerar...
Jag använder mig av Adobe Photoshop,där jag även redigerar foton och annat. Och nya, gratis digiscrap grejer finns att få tag i på nätet,HELA tiden.




Här i denna LO (layout) handlar om min älskade lilla hund.Lite lekfullt och färgglatt.
















Och här har jag scrappat om min gudson Oliver som börjar bli så stor!!Tiden går så snabbt.Lite Noas Ark inspirerat med lite djur.


Ha det gott alla där ute!
Kram

3 kommentarer:

  1. Va fina grejor du gör, jag höll på med pyssel en gång i tiden, det va mitt jobb, som föreningsinstruktör.men nu blir det aldrig av, vet inte heller om jag skulle vilja, va så intensivt på den tiden, men kreativ va jag då ;o))
    Tänk om ni skulle komma och hälsa på nån gång? måste man skicka inbjudningskort? *ler*

    kram på dig

    SvaraRadera
  2. ja du må tro de va skönt ...önska man orka ta sig ut före varje arbetspass ...typ gå till jobbet ...för de va mycke skönare att jobba ...bättre luft i lungorna =) kram

    SvaraRadera
  3. Gulliga digisar.. :D

    Du har en utmaning i min blogg att hämta.
    Kramizar

    SvaraRadera